Bettorps pizzeria

En kväll fick vi för oss att vi skulle testa på Bettorps nya pizzeria. De har utkörning och fast att vi bor så nära tänkte vi vara lite lata och testa på den. Oliwer och jag kom hem från bion 20:40 så Daniel ringde 20:50 och beställde 2 pizzor och en sallad. Samtalet varade säkert nästan 10 min eftersom Daniel var tvungen att förklara vägen. Redan där började man ju undra lite.

Efter 30 min ringde killen upp igen och ville ha en bättre väg beskrivning. Asså vad kan bli fel.??? Sväng ut till höger mott Mega, ta vänster i rondellen bort mott Mekonomen, in under tunneln efter repslagarn. Sväng vänster efter tunneln, sen höger in emellan garagen. 

Efter yttligare 10 min fick han ett sms, där killen ville ha adressen ner skriven. Sen efter 5 min ringde han igen och hittade oss inte. Han hade åkt till 24 istället för 74, asså han kunde fasen inte ens läsa.

Så de hela slutade med att efter lite mer än 50 minuter fick Daniel GÅ UT och hämta pizzan på parkeringen, så jäkla dåligt. Hade jag hämtat den hade jag vägrat betala fullt pris.

Sen var inte ens skiten gott. Oliwer åt en liten pizza bit, och jag åt lite pasta för kycklingen var så jäkla sladdrig och mjuk. Äggen var gröna och grönsakerna vattninga. Daniel var så hungrig så han åt nästan upp allt men de var inte gott enligt honom heller.

   

 
 Krysset är pizzerian och  typ vid E20 skylten bor vi.


Kommentarer
Persicana

Men lol! Nu har ni iallafall prövat och de redan förlorat er som deras kunder!

2013-06-19 @ 17:16:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0