Va? Ska jag få åka själv?

Japps för 2 veckor sen på söndags kvällen ringde mormor o erbjöds sig att ta hand om Thella medan Oliwer o jag skulle till stockholm o Daniel jobba. Hon blev så glad att de kom lite glädje tårar. Att få åka HELT själv till mormor o morfar trodde hon nog aldrig att hon skulle få göra. Så på måndagen efter fsk packades väskan, å sen tjatades det en heldel innan det ÄNTLIGEN blev fredag. Vi har nog aldrig längtat till en fredag så mycket innan någon av oss. Alla av olika anledning. Thella för lyckan att få åka till Hultsfred, Daniel o jag för att hon äntligen sluta tjata o Oliwer för att få lite egentid med pappa o mamma. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0