Halva veckan.

I måndags hade jag styrelsemöte i bostads föreningen här hemma.
Så fort det var slut hoppa vi ner i sängen för att se Thellas favis program.
Familjen Annorlunda :)
 
 
I tisdags var de en lycklig Thella som kom hem från förskolan med kompisen Rille.
Som hon har längtat på att få ta hem honom, men först fick han ha en sväng om i vår
tvättmaskin. 
 Välkommen hem till oss Rille.
Emma och tjejerna hämtade upp mig efter jobbet så åkte vi hem till oss, där väntade Oliwer och Thella på oss. Jag och Emma fixade våfflor till mellis, efter de hann vi med en sen födelsedags fika för att fira Oliwer. Tack för presenten igen hälsar Oliwer. :)
 Roliga klipp på you tube roade barnen.
 Fikat som lillåtjejerna bjöd på. 
 Rille och Thella gjorde sig iordning för natten.
 Egen kudde, men täcket delade hon inte med sig av :)
 
 Idag när man vaknade möttes man av denna syn.
 Morgon pinket ska ut.
Oliwer iväg på friståendet nu ikväll och under tiden var Thella och jag hemma å slappade lite.
Sen har de blivit en prataitelefonhelakvällenkväll. Först bästaste Elle efter de goaste Linda.
Bara massa bra tjejer och långa samtal.
 
Nu väntar sängen. Ha de gött.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0