Vad har hänt sen sist?

Ja här händer inte allt för mycket. Thella har lämnat tillbaks Rille. Oliwer har varit hemma från skolan/gympan i 3 dagar pga halsont o hosta. Vi slog till med tacosmys på fredagskvällen. Jag har roat mig en halv söndag på stan med finaste Linda. Hittade massa nytt till min garderob för en gångs skull. :) Vi har fått upp 1 av 5 nya dörrar på övervåningen. De kommer bli så bra så. Medans vi ändå var igång slog vi till med en ny lampa i köket oxå. Jag o barnen försökte baka kladdkaka, sockerkaka, chokladbollar o tårtbotten till Daniels kalas. De som kommer kunna bjudas på är tårtbotten o chokladbollarna, resten blev inte som jag tänk :( En dag efter jobbet förra vecka gick jag både till o från jobbet, så barnen o Daniel möte upp mig vid Norra kyrkogården. Så vi tog en extra promenad i blåsten. Hamnade i en lekpark, där barnen fick leka av sig lite. Stora som små ;). Denna helg har de varit fullt upp. I Fredags var jag o några föräldrar/stora gymnaster vid DHLs lager och vek reklam. Var där i nästan 4 timmar, jäklar vad vi körde på. I lördags var de gympa 8:30-11:00 eftersom Daniel jobba fick Thella oxå hänga på. Efter gympan tog vi ett varv efter 35 års present till mannen. Igår var det dags för Thellas simskola o gympa. Men på fm skickade jag ut barnen i solen medans jag gjorde ett nytt försök med bakningen. Denna gång utan barn ( är helt övertygad att de var deras fel att allt skett sig förra gången ;) ) Å faktisk denna gång lyckades jag med toscakakan o sockerkakan. :)

https://cdn1.cdnme.se/525655/7-3/pic_51504cfcddf2b35bf3974bfe.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/525655/7-3/pic_51504cffddf2b35bfc96490d.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0