Veckan som gått.

 En kort vecka har nu kommit till sitt slut, en himla skön vecka enligt mig.
 
I måndags körde både Oliwer och jag gympa.
 
Thella har övat alfabetet :)
 
Thella hade simskoleavslutning förra veckan, då fick hon köpa de märkena hon tagit under terminen.
 
Daniel och Thella planerad lite nya blommor på framsidan i måndags medans vi andra var på gympan.
 
Thella är våran egna lilla konstnär, hon har en hel hylla på sitt rum med alster.
 
I denna buske precis utanför vårat sovrums fönster har skatasen hittat ett himla bra stället att sitta
och gapa i på mornarna. :/
De roade sig där i torsdags morse. Jag var inte lika road kl 4;30.
Oliwer sov över hos en kompis så Thella sov i våran säng. Hon tyckte de var himla konstigt att sova
själv med bara mamma och pappa hemma.
 
I fredags var både Daniel och jag lediga så vi packade inte oss i bilen med en liten fika korg och åkte till 
Eyrarbadet. Det var sååå mysigt och lagom med folk. Oliwer och jag simmade några längder inne på de djupa, medans Thella övade på att hämta nycklar på botten.
Sen simmade hon 6 simtag utan armpuffar och gjorde kullerbyttor under vattnet. :)
Inte lätt att få ett bra kort på familjen
 
I fredags eftermiddag kom ÄNTLIGEN mormor och morfar på besök, de var grymt efterlängtade.
Vi tog bussen upp på stan för att äta på Efesof, trevligt och gott. Inte lika gott som de brukar vara.
Innan vi åkte hem hann barnen med en efterrätt från Mc Donalds.
 
I lördags lämnade vi av Thella på ett kalas sen åkte vi andra ut till marieberg för att shoppa lite.
Mamma och jag stannade lite längre än de andra då de skulle hämta hem Thella igen och börja med 
kvällsmaten. Tack mamma för shopping rundan, de var super trevligt, saknar de här uppe. :(
 
I dag visade vi mormor och morfar rävgången och naturens hus.
Vi tog med oss lite fika och gick där borta i nästan 2 timmar.
 Mormor sprang ur bild och Daniel trögar sig.
 fika tajm
 mums
 KÄRLEK
 
Tack för den här helgen mormor och morfar. Ses i sommar :)
KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0