Veckor som gått.

Efter att Elle med familj varit här har det gått i ett. Vi har firat påsk, kört Klubb Mästerskapet med AGF, jobbat, tränat gympa, varit sjuka, tränat gympa, gått på möten, tränat gympa, varit på RM Herr i Järfälla, jobbat, tagit passkort, lämnat mer blodprov, bokat in ett återbesök hos läkaren o tränat lite mer gympa.,.. Ja det är så vårt liv ser ut just nu. Så här kommer lite bilder från tiden som gått. 
Så här ser de ut på vår framsida nu när vi får nytt tak. 
Min älskade man slarva bort sina nycklar o vi var rätt säkra på att någon tagit dem efter att han glömt den i dörren. Så så här sov vi en natt, innan han hittade nycklarna i sina jobb byxor. 
Thella har gått påskkärring, å mamsen lyckades krympa hennes favis poncho. :(
Den passar numera kusin Mirabell lite bättre. 
Oliwer var med på KM o kom på 3e plats på tumbling. 
Bra kämpat med sin rondat, flickis, salto. :) 
Daniel försökte ta bort mina vinter däck men fick ge upp så nu trampar jag fortfarande runt med dubb.                     Oliwer o jag var med hans gympakillgrupp i Järfälla i helgen o tävlade på RM Herr. Killarna var yngsta laget o kämpade på som bara den. De var såååå duktiga o hamnade på en 9e plats av 15 lag. Så himla coolt.  Oliwer är 2a från vänster
Oliwer är längst till vänster

Grymma AGF killar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0