Lång tisdag.

Som vanligt går man ju tillbaks förtidigt till jobbet efter sjukdom. När klockan ringde 06:20 var jag helt sänkt. Ögonen kliade o sved, halsen ömma o näsan var helt täppt. Men jag kom iväg o klara hela dagen oxå. När jag kom hem tog Thella o jag cykeln för att köpa kebab att mumsa på medan killarna var iväg på varsitt håll. 
Nu fick hon inte i sig överdrivet mycket utan satt mest i mitt knä o snörvlade hon oxå. Ingen feber än så vi håller tummarna att hon klarar morgondagen, jag slutar tidigt. Nu ska jag ta o bädda ner mig o läsa min nya bok jag lånat av Carin. Hammarby serien är jag helt såld på nu. Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0