Snart helg igen.

Oj vad tiden går fort. Förra helgen minns jag inte mycket av, el de gör jag men jag var inte på topp just då. Ensam hemma, iofs skönt på dagar o kvällar, men jag avskyr nätterna. Sover så dåligt då. Hör o ser allt konstigt. På lördagen ringde klockan vid 8. Upp o i träningskläder för att påbörja helgens Trampett kurs. Jag fasade för själva passningen, men den gick riktigt bra. Blundade bara en gång :) Vi slutade runt 16:30 då körde Jenny först hem sin dotter, sen åkte vi o köpte mat o lördags godis. Sen blev de pluggande i lite mer än 2 timmar. Både bok o film, sen åkye Jenny hem o jag fortsatte o läsa själv, 

Somnade efter mycket om o men. Vaknade 05:30 av att solen lyste mig rakt i ögonen. Reste mig snabbt upp o skulle gå till fönstret, men ena benet bara veck sig så jag for baklänges in i sängbordet med bakhuvudet förre. Vilken jäkla smäll, gjorde skapligt ont kan jag säga. Ställde mig upp igen o for återigen ner i backen. Så jäkla otäck, lyckade kryp/hoppa på ettben till toan. Fick liv i benet, knäskålen ömmade fortfarande. Sen vågade jag inte somna mer för huvudet värkte så. :( när de var dags att gå upp sen ömmade mest benet. Så sista dagen gick inte allt för bra, gjorde en sån jäkla grym räddning. Jag körde en dirty danceing på en gymnast. Trot el ej jag kom hem med detta
Har inte själv fattat de än. När kursen var slut, var jag oxå helt slut. Så när jag kom hem o hade duschat somna jag på sängen 1 timme innan resten av familjen kom hem igen. 
Den här tröttisen började förskoleklass i måndags. 1a dagen kom hon upp som ett skott på morgonen, resten av veckan har Daniel klätt på henne i sömnen. 
Sötis, vår stora tjej
I tisdags kom framtanden ut. 
Oliwer drog till Norrbygården på Tisdags kvällen, jag o Thella gick på styrelsemöte. 
Oliwer rensar på sitt rum i lådorna. Linus mamma var här o fick med sig allt hem. Igår var oliwer o jag på hans frustående. Riktigt skoj att se på, de där kommer bli kanon. Idag var jag upp på stan en snabbis efter att jag slutat, jag skulle klippa mig. Nu ska kudden kramas föf ögonen har redan gett upp. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0