Trött

Men shit vad trött jag måste varit igår när jag skrev förra inlägget. Texten  till sista bilden blev helt o hållet fel. Vet inte hur jag fick till det. De skulle ha stått att Äntligen har brevet från Elle kommit, som Thella har längtat efter det. :) Inte något välkomnade till fritids o skola här inte. Sorry Elle. ;)
Imorse när jag satte mig på cykeln till jobbet stod luften helt stilla, det var apvarmt redan lite innan 9. Fläktade inte ett dugg på vägen till jobbet. När jag cykla förbi Mega visa termometern 34 grader. :/ De blev något varmt idag på jobbet kan jag lova. Önskade att jag oxå hade haft bikinin med mig, så jag med hade kunnat bada i vattenspridaren. Efter jobbet skulle jag ha skyndat mig upp till Oscaria på ledarmöte inför veckans gymnastik läger. Men kropp o huvudvärk sa ifrån så jag åkte hem istället. 
Här hemma är det så tomt utan Thellis. Börjar sakna henne himla mycket nu. Nästan bättre när båda är borta samtidigt, barnen alltså. För då kan vi hitta på annat o inte tänka på barnen så mycket. Nu är ju Oliwer hemma o han påminner ju så mycket om Thella. Fast de här är himla nyttigt för Oliwer att få ha oss själva o inte behöva reta o göra sig hörd hela tiden. Han har varit mycket lugnare nu i några dagar. Å den andra lilla hönan vetkar ha de rätt gutt hon oxå.
Den här roliga lappen hänger utanför Thellas dörr, hon har blivit inspererad av sin kompis Sigrid 
Idag hade jag behövt ett besök hos humördoktorn. Tur hon kommer hem på torsdag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0