Dagarna de går o går efter varandra

Shit redan 1 december, sjukt vad tiden går. 
Förra veckan var mamman i familjen lite slö, så de blev svampen kebab till kvällis. Inget som någon direkt grinade för. 
I onsdags var jag o Oliwer iväg på hans fristående. Deras tränare Kasper ( danmarks landslags tränare i fristående) var där för att lära it deras nya fristående. De hade blivit siper duktiga. Jag blev första filmare, vilket kändes klart bättre en att glida runt nere på golvet som en av killarna som inte var där. 
Oliwer kämpade på med sitt Nobel uppdrag. Tror han fick till de rätt bra :)
I fredags hade vi fredags mys med kräftor. Mums. 

Thella hade dansuppvisning i lördags. Oliwer o jag var först iväg o tränade. Sen var det bara att åka hem o byta om innan dansen. Hon var så nervös lilla gumman. Men hon var super duktig. Gullisen
På lördags kvällen hade barnen kompisar som sov över. Så på söndags morgonen tittade vi på mär Thella o Elsas gympa fröken Li tävlade i växjö med sin gympagrupp. De var så duktiga att de tog guld :)
På em var vi iväg på Thellas sista dans lektion. Hon fick diplom .           Nu ikväll har vi varit på gympa träning Oliwer o jag, så nu väntar sängen på mig. En intensiv vecka har jag framför mig. Tis= gympa möte, ons= träff med Lisa o Charlie o friståendeträning, tor= stänger på jobbet o sen iväg o handla present med en kollega, fre= 40 års kalas för Lisa, lör = soare hela dagen 9:20-18:00 o Sön= gympa avslutning för Thella. Andas Malin andas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0