1a arbetsdagen avklarad.

Visst att jag inte var överlycklig när klockan ringde imorse. Men det var inte super tungt att gå upp heller. Kom iväg i tid o de var rätt lätt att trampa cykeln oxå fast den haft semester i 4 v den oxå. Att jobba var inte så hemskt heller, tyckte det var riktigt skoj att vara tillbaks. Hade 2 av "mina" barn från min fsk o det är alltid skoj att få sehur mycket de växt o få höra vad de gjort under ledigheten. Efter jobbet cyklade jag hem på en gång. Oliwer var själv hemma, för snälla Emma o Fredde å tjejerna hade hämtat upp Thella för lite Maja lek efter lunch. Oliwer o jag hann nästan göra klart hela hans gympa läxa innan hon kom hem igen. 
Thella hjälpte mig att peppa o heja på Oliwer. Här får han lite extra tyngd på sig när han kör plankan. 
Till kvällis blev det äntligen Oliwers favis mat, som han tjatat om den. Å gott blev det. Nej nu ska jag krama kudden igen. Måste sova. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0