Fredag

Idag var det tydligen morgon pigga barn. 5 över 7 var jag inne till barnligan o fick be dem sänka rösten lite. Thella somna efter 23, igår kväll o hade snurrat en del under natten. 05:30 rev hon ner täcket vi hade hängt upp för fönstret, hon hittade inte sitt egna täcke så då tog hon det istället. Jag vakna med ett ryck för de blev som strålkastare i ögonen på mig. Försökte sen hänga upp det igen. Lyckades inte somna om fören närmare 6:30, plus att jag sovit super oroligt. Väntat på att Thella ska trilla ner. 
En liten bok skyddar inte mycket men lite kanske. :)
Lite mörkare blir det iallafall.
Vid 10 körde Carin o jag ner Thella o Linus till Wild Camp.Thella sa att hon var lite nervös innan vi åkte ner, men när vi kom ner sa hon o Linus snabbt hej då till oss. Jag hann inte ens få med dem på en bild, så ivriga var de. När vi lämnat dem körde vi bort till stället där vi skulle hämta upp dem igen efter 2 1/2 timme. Därifrån tog vi en promenad ner till receptionen. Var där o betala tigerfrosan o inträden till Björnparken o Tomteland. Så imorgon blir det Björnparken o pp Söndag innan vi åker hem blir det Tomteland 👍
Här inne var Tigrarnans läger el om det nu var Björnarnas. Där inne hittade vi iallafall våra barn igen. Lagom blötta, de kom nämligen värsta regnet ca 35 min efter att deras tävling börjat. Men de hade haft super skoj. Thella var helnöjd för hon hade vunnit. En deltävling åt sitt lag, en balans övning . Sen sloghennes lag Linus, så det var ju stort.Linus o Thella hann bara hem o äta innan det var dags för Oliwer o Mirandas tur. Daniel o Pontus körde ner dem. Undertiden de var borta sprang/gick linus o Pontus spåret på 5km, medan vi tjejer åkte till Orsa o köpte godis som de andra på fm misslyckas med. 

Efter duschen blev det spelhäng innan maten. Nu ikväll har vi planerat morgon o söndagens utflyckter.  Dags att krama kudden god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0