Lördag = ute fix

Igår hade vi bestämt oss för att ha en hemma dag med en massa fix ute. Jag började dagen med att röja lite uppe o ta tag i tvätten från 2 veckor på vägarna. Medan jag sen klippte gräset hjälptes de andra åt med att tvätta trappen. 
Sen oljade Daniel in dörr o trapp. 

Jag o Thella hjälpes åt att tömma gamla jordgubbslandet på ogräs. Oliwer hoppa på studsmattan under tiden, sen gjorde han sin gympa läxa.
Daniel roade sig med att skrapa o tvätta stacketet vid alltanen. 
Till kvällis blev det först grillat kött o efter det smaska vi på detta 
Kvällen avslutades med killhäng framför något dataspel o Thella o jag spelade lite Wii. 



Kommentarer
Hanna

Vad duktig han är med sin gympaläxa!!

2014-07-15 @ 10:01:15
URL: http://hanchens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0