Regn o åska bjöd söndagen på.

Vaknade lite efter 9, men hade då redan varit uppe vid 4:30 o traskat runt. Var sååå himla varmt i sovrummet. Efter att ha plockat lite uppe åt vi frukost framför vår serie Sons. Innan vi åkte ut till stugan stanna vi till en snabbis i affären för att köpa ris. När vi kom ut till stugan hade barnen precis badat o var klara för middag. Vi hann inte mer än sätta oss förens regnet kom, o med regnet kom åskan. När vi ätit klart o satt å pratade på deras altan, smällde det till som bara den, blickten slog ner 2 hus bort i en björk. Senare när regnet slutat kom grannen som ägde stugan o kolla om vi hade el. Hos dem hade elen slagits ut. Otäckt sånt där, himla skönt att bo inne i stan. När vi kom hem från stugan gjorde Oliwer o Daniel gympaläxan, Thella slösurfa i soffan o jag gjorde mat som barnen skulle ha som lunch på måndagen när Daniel o jag börjat jobba igen. Innan vi somna såg vi några avsnitt i serien. Var något trött på kvällen o tvingade mig i säng tidigt eftersomväckarklockan  ringer tidigt dagen efter. 
Det var en skön semester med många roliga minnen att se tillbaks till, Nu blir det att jobba på i 5 månader till innan det är dags för nästa ledighet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0