Sista semester veckan

Igår vardet tvättens dag. Lyckades få en tid i tvättstugan så jag slapp tvätta allasängkläder inne hos ossi värmen. Daniel o Oliwer trotsade värmen o kämpade på med oliwers gympaläxa. 
Du o jag tvätten, du o jag
Thellas 4e tand ploppa ut. Vilken lycka, nu väntar hon bara på att Bästaste Elle ska posta tandburken.
visa solar vid stranden el poolen jag nöjer mig med tvätten ;)

Oliwer o Thella körde lite vattenkrig i värmen.
Idag tisdag cyklade jag upp till stan för att först luncha med linda. Blev en intensiv timme, jäklar vad bra vi är på att prata fort :) Senblev de stan o fikahäng med Lisa. Lika trevligt de, var något varm när jag kom hem. Fick världens huvudvärk på cykeln hem, så de blev en lugn em hemma. Hade tänkt åkao bada, men först kom farmor på lite besök, sen målade Thella o Daniel planket på baksidan o efter det så Oliwer o han sista Harry Potter medan Thella o jag myste framför Allsång på hennes rum.

Imorgon Onsdag blir det en tripp till Hallsberg o famZetterlind. Var såååå länge sen vi såg dem, så det ska bli skoj. Nu ska jagförsöka sova i värmen. God natt på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0