Sista semesterdagen lider mot sitt slut

Försökte ta sovmorgon i morse, men jag lyckas aldrig sov längre än 8 nu i värmen. Thella kom in runt 8:30 o frågade om de inte skulle till Sigrid o Ebbe snart. Lillfisan, hon börjar bli stor nu o längtar så efter att få sova borta hos en kompis för första gången. Lite nervös var hon allt fast hon försökte lugna sig själv med att hon sovit hos mormor o morfar länge utan oss. Men dem känner jag ju så bra kom hon fram till :) Klockan 12 skulle vi lämna bort barnen, så innan det hann Oliwer göra gympaläxan o jag städa av nere o torka golven. Efter att ha lämnat dem åkte vi upp en snabbis på stan för att hämta ut ny mobilladdare eftersom de varnat för den andra. Sen blev det Lager 157, 2 nya klänningar till mig o 3 linnen till Oliwer. Vidare till marieberg där vi leta tofflor åt Oliwer. Sen Willys o godislagret innan vi åkte hem o la oss på baksidan i solen. 
Där var det varmt. I brist på sjö o pool blev det vattenslangen för min del. Jäklar vad het det var. 
Tog kort på tempen, helt sjukt ju. Men man ska inte klaga, snart är de vinter o vi fryser. Fastjag brukar sällan klaga på att det är för varmt, men nu jäklar gnäller även jag.
 Nu ikväll kollade vi på den nya serien som startade på 3 an. Skit bra verkar den, å varmt i soffan var det oxå så Daniel campa på golvet. 
Den var riktigt spännande. Längtar tills nästa fredag. Nu ska jag sova för imorgon ska barnen hämtas 9:45, sen tar vi en dag vid Tivedsbaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0