Söndag/Måndag

Igår var det en rätt mullen dag. Daniel fortsatte tvätta stacket på baksidan, jag städade hemnet o bäddade rent innan Smålandsgästerna skulle komma. Oliwer hade sin gympakompis Linus här en stund på fm, sen lämnade vi av dem hemma hos honom i Lillån efter lunch. Thella lekte hos sin efterlängtade kompis Sigrid några timmar innan vi möte upp Pierre, Malou o tjejerna i Marieberg, De blev lunch/fika o lite shopping där innan vi åkte hem o grillade på kvällen. Idag Måndag åkte vi o plockade ett gäng jordgubbar igen. De blev en snabb plock för det började regna. 
Efter lunchen tog Malou, jag, Pierre o Oliwer spåret. Killarna sprang hela, Pierre tog 2 varv o vi tjejer nöjde oss med ett varv blandat av jogging o snabb promenad. Efteråt gjorde alla utom jag, Thella, Mirrabell o Winnie Oliwers gympaläxa, vi passa på att duscha o bada undertiden. Till kvällis blev det tacos o efter att barnen somnat kolla vi på en skit dålig film, som jag inte minns namnet på. Imorgonska vi ta sista fästing sprutan på morgonen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.  God natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0