Tillbaks i rutinerna igen.

Ja Daniel o jag har iallafall hittat tillbaks till våra rutiner igen. Barnen är inte där på långa vägar. De är vakna länge på kvällarna o Thella sover ut på mornarna, Oliwer har lite svårare med det. Jag ligger redan i sängen, ärhelt slut i kroppen efter 3 dagar på jobbet. Imorgon ska jag ha en planeringsdag på min förskola. Så då blir det att tvätta, packa o göra födelsedagskort. Blir dock lite tomt att gå runt själv där uppe hela arbetsdagen, så jag har tvingat Daniel o barnen att komma dit med lunch till mig. Kanske kan sätta dem i arbete oxå :) Idag efter jobbet kom Lisa o favis Charlie på besök, han är helt klart en favis så himla go o glad. Vi hann med mellis, studsmattan, vattenkrig, glass o melonätande o en massa bus innan de åkte hem till sig. Blir alltid lika glad när jag träffar dem.  Innan Daniel kom hem från jobbet hann vi andra göra oss iordning för natten o börja med kvällis. När Daniel kom försvann han raka vägen ut på baksidan för att bygga en egen AC till Thella. 


Tror nog att den kan funka. Nu hann den bara stå ca 1 1/2 timme inne på Thellas rum innan hon skulle somna o då hann den inte kyla hela rummet, men man kände att den kylde precis vid burken. Får återkomma när vi testat mer. Nu ska jag försöka sova några timmar. Nattens sömn var inte den bästa då hela familjen hittat in till vårt sovrum, så vid 3 gick jag in o la mig i Thellas säng istället. Så god natt med er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0