Tisdags jobb i värmen

Imorse tog det emot lite när jag gick upp, de här låg kvar o grisade
Men så fort jag satte mig på cykeln kom jag igång. Har faktiskt ett riktigt bra jobb så här i sommartider. Vi är ju ute stora delar av dagarna, vilket är super skönt. Men idag hade jag kökstjänsten o ordnade med maten till alla. Fick hjälp av en annan kollega oxå, alltid trevligare att vara 2 än 1 :) Så för mig fick det bli eftermiddags passet ute. Fast jag drack flera flaskor vatten trampa jag hem med huvudvärk som sen inte gav med sig:(
Efter en snabb dusch åkte vi upp på stan för att fixa ett gäng presenter till folk som fyllt år o kommer fylla år. Thella hade fått en kupong på BR leksaker som hon ville använda upp, så vi var in där o köpte My littel ponny påsar. 2 st stod hon o kände ut. Till kvällis grillade Daniel, så vi blev mätta idag oxå. 
När jag kom upp o skulle lägga mig hittade jag den här i sängen.❤️ Vi har AC på i vårt sovrum så jag antar att det är kylan som lockar. För hon gillar inte att sov hos oss annars, men värme gillar hon inte. Nu ska jag sova några timmar, öppnar imorgon o efter jobbet kommer Lisa o Charlie. God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0