Tivedsbaden

Idag möte vi upp familjen Zetterlind på vägen till Tivedsbaden. Var rätt mycket folk när vi kom, men vi tog en toppen plats i mitten. Lyckades få en bänk som vi proppade full med våra grejer. Perfekt som solskydd. 
Vårt "lilla" läger. :)
Skuggan var välbesökt idag. 
Och vattnet. Till o med jag har badat idag o inte bara 1 el 2 gånger utan massor av gånger. Tappa räkningen efter 5. Tror barnen var i ca 5 timmar av de 6 vi var där. Såååå himla skönt o lång grunt. 

Barnen hade super skoj o var skapligt trötta efteråt. Oliwer som nästan aldrig somnar i bilen längre somnade efter ca 20 min i bilen. Vi gav helt klart tummen upp för den här dagen. Imorgon blir det kompis häng för barnen hemma hos syskonen Ledins. Övernattning stod på schemat, första gången på väldans länge som Daniel o jag blir helt själva hemma. Minns inte sist de var. På lördag tänkte vi åka tillbaks till Tivedsbaden en sista gång innan allvaret drar igång igen på måndag. Måste bara klura ut hur vi ska lösa barnen på mån o ons, men de brukar alltid re sig. God natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0