Bortskämd

Måste erkänna att man blir lite bortskämd med att det är så mycket röda dagar nu innan semestern. Fast himla skönt är de, jag har nästan, men bara nästan kunnat slappna av lite. Måste öva lite mer på de dock.     I Torsdags skulle Oliwers kompis sova här, men det blev en liten ändrig pga en ev magsjuk lilla syster för kompisen. Så Oliwer lekte med kompisen V istället o sov sen över där , Thella, Daniel o jag köpte med oss mat hem o tittade på en film. Sen la Thella o jag oss i vår säng o somnade ihop. På Fredags morgonen cyklade T o jag till konsum för att köpa go frukost. 
Vi åt frukost sent o rätt mycket, sen kom Oliwer o kompisen Miranda hem till oss. Så vi pcksde in oss i bilen o åkte till Strömsnäs o firade AGFdagen. Barnen testade airtracken , åt korv, kastade prick o fick ansikts målning. Fint väder o rätt mycket folk.  

Oliwer lyckades inte fastna på kort bara på en film o den fattar jag inte hur jag lägger ut den. Efter AGFdagen åkte vi hem o förberedde inför grillning med Fredde o Emma plus tjejerna. Himla trevlig Sveriges nationaldag. 
Vi avslutade kvällen med lite FROST film.I Lördags invigde Thella kläderna hon fått av moster Lena. De passa perfa. Oliwers kompis Robin kom över efter Oliwers gympa träning o lite shopping. Först skickade vi iväg dem till konsum, medan vi fixade taco kvällis. Efter maten parkerade killarna sig framför datorn, å så såg vi dem inte mer :)
Idag tog vi sovmorgon till 8:30 killarna hade vaknat innan men de hade spelat schack o legat o pratat. Idag har vi tvättat, färgst mitt hår, bäddat rent, varit på husvisning ( inget för oss) handlat present till kalas nästa helg, lagat kvällis, killarna tog ett varv i spåret o vi tjejer planterade lite blommor o tomatplanta. 
                  



Tack för hjälpen Pierre, kolla inte en sönder kokt potatis. ;) Nu ska vi varva ner lite inför en sista vecka i skolan. Sen blir det fritids några enstacka dagar innan vi tar sommarlov v 27. 


Kommentarer
Hanna

R ser ut som en riktig dalakille med keps inne. Och en Cola 😜

Svar: Är de killkväll så är de 😂
Familjen Widén

2014-06-22 @ 17:24:36
URL: http://hanchens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0