Dålig mamma

Slutade tidigt idag så jag cyklade för att hämta hem barnen. Möte upp Thella, hon ler med hela ansiktet o visar att hon minsann tappat en tand till. Visste inte ens att den var lös i morse. 
Thella visade oxå att hon byggt med plusplus. 
En mindcraft gubbe såklart.          
Sen vidare o hämta upp Oliwer. Han började berätta om dagen o genast kom jag på vad jagglömt. Hela klassen plus den andra 3an hade gått till Stadsparken idag. Så de skulle haft med sig lite fika o glasspengar. Ååååå så jäkla dåligt gjort av mig. Hade totalt glömt bort. Så det fick bli en promenad till Konus för attköpa varsin glass. Tur det inte bara var jag som hade glömt, fanns minst 3 till föräldrar som oxå glömt ;) 
Det tog faktist lite emot att stänga in sig i gympasalen nu på em. Hoppas det är sol på torsdag oxå, då jag slutar tidigt igen :) Nu ska jag ta o ställa klockan på 06:00, Daniel o Oliwer har nämligen fått för sig att de ska springa spåret imorgonbitti innan skolan. Lycka till, de vill jag verkligen se. ;) 


Kommentarer
Hanna

Jag glömde också pengar 😜 Sprang de innan skolan?

Svar: Ja de var hurtiga som bara den o tog ett varv innan skolan.
Familjen Widén

2014-06-22 @ 17:21:56
URL: http://hanchens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0