Harry Potter utställning


Japp Harry Potter utstäningen hamnade vi på idag. O o T hade ingen aning, de fattade knappt när vi kom fram heller fast att de var stora afficer utanför. De trodde vi skulle på fotboll eftersom det var vid en fotbollsarena. När vi kom fram hade vi tänkt sitta ute o äta vår lunch, men regnet kom nästan på en gång. Så de blev mat i bilen istället. Å de var inte fy skam de heller. Barnen tyckte allt att de var lite roligt. 
Sen blev de kisse pause innan vi besökte Harrys värld i nästan 2 timmar. De var säkert super bra o roligt för såna som hänger med i Harrys filmer o böcker. Nu är jag ju ingen Harry älskare, men de var riktigt intressant att höra lite om hur mycket arbete de lagt ner på de olika filmerna o scenerna. Grymt imponerad blir man iallafall. De var två minus enligt mig, 1 var att ljudet på film snuttarna o rekvisitan var för högt, svårt att höra vad de sa i hörgrejen man hade som guide. 2 var att de var fruktansvärt dyrt i shoppen. Helt sjuka priser. Oliwer köpte med sig en dvdbox med alla utgivna filmer. 

På vägen hem stanna vi i Hjortkvarn😃 och köte egengjord glass. Å den gick ner den oxå. Nöjda barn= nökda föräldrar. När vi kom hem cykla jag o O till konsum. Precis när vi börja cykla hem kom regnskuren. Blev något blött. 
Nepp nu ska jag sova. T kör läger, D o O tittar på, o jag ska jobba min sista v innan semester. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0