Sista jobbveckan

Denna veckan började med 2 dagars gympa läger för Thella. Hon var sååå laddad, Daniel o Oliwer satt med hela måndagen. Alla hade varit super duktiga, friståendet fastnade Thella för. Tur Daniel lyckades få in henne på dans efter sommaren. Hoppas bara vi inte kommer behöva säga upp de om vi behöver flytta vår gympa tid nästa termin. Jag var på gympa möte för Oliwers grupp på måndags kvällen. Lite klokare blev vi, men inte mycket. 
I tisdags lämnade Daniel av Thella vid Oscaria innan jobbet. Thellas kompis som oxå gick på lägret hade sin pappa med, så han hade ett öga på Thella. Efter träningen fick Thella följa med dem hem, Oliwer cyklade oxå hem till dem o var där tills jag slutade. Tack vare snälla kompisar blev jag uppdaterad med kort på Thella. 

Tröjan hade vi beställt i 116, men den kom i 122-124. Så den är som ett nattlinne, men hon är hel nöjd. Så nöjd att hon ska sluta på min gympa o bara köra mån o tis på oscaria 😜
Jag har nog åkt på en släng av sommarsjukan, för i Tis o Ons såg jag ut så här på jobbet. Är ju liksom inte jag dom ni kanske redan vet. 
I Onsdags medan Oliwer var på gympa läger mumsade Thella o jag på lite kladdis. Oliwer var inte så himla duktig på att höra av sig o berätta hur de var, så det är tur de finns fb o snälla vänner som uppdaterade oss här hemma👍
Han skickade en bild, jag hade bett honom ta kort el be sin tränare göra det med hans mobil. Fick bara ok tillbaks. Föutom på torsdagen då skicka han en bild på sin lunch.Igår när Oliwer kom hem, var han rätt seg. Han somnade så fort han la huvudet på kudden. Idag fredag efter jobbet packade vi in oss i bilen. Hmmm tanken var att vi ev ska hinna med en Ullareds resa under semestern här neråt, får väl se hur vi löser de problemet. 


Skönt att sitta 3 timmar så här...... Tur för Oliwer att de bara  var sopor, men nu är de borta o han fick gått om plats för benen. 
Kändes som vi åkte till regnet. Men när vi kom till Linköping blev det genast regnfrit
Sötis
Nu ska jag sova några timmar innan ni lyckas ladda upp era batterier. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0