En dag med gympa o kräftmys

Idag började dagen med att jag vaknade 7:45 o Oliwer å jag skulle bli hämtade 8:15. Blev lite bråttom kan man säga. Men vi hann, jag lyckades till o med tvätta håret. :).                       
Efter gympan tog Oliwer o jag en promenad upp på stan. Sjuklingen som låg hemma i sängen önskade sig lite mat o Thella en fika bulle.                  
Vi var hemma några timmar innan det var dags att åka tillbaks till Oscaria för att ha lite gympa med Thellas grupp. Oliwer o Thella har plockat ner allt duplo, det har de roat sig med i 2 dagar nu. Eller det är väl mest Thella men Oliwer är snäll o hjälper henne.   Thellas gympa gick riktigt bra, alla tyckte det var super kul att få testa på alla roliga grejer på Oscaria. Oliwer var oxå med o hjälpte till. :)       Nu ikväll hamna vi i soffan med kräftor o lite godis. 

Stackars Daniel åt bara några få, innan han gick o la sig igen. Han har legat i sängen både fredag o lördag, å ingen dator så han är verkligen sjuk. :( Börjar oxå känna mig lite hängig, ögonen svider o kliar, jag fryser o är aptrött. Så jag kämpar verkligen med att inte somna i soffan innan barnen. Men så fort gladiatorerna är slut kommer jag ge upp o lägga mig.         Ha en trevlig lördag kväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0