Ledig fredag.

Dagen bjöd på lite sovmorgon, tyvärr vaknade Daniel med feber. Så istället för att jobba har han legat nerbäddad hela dagen. :( Tycker allt lite synd om honom, men de blev lite lyx för mig. Jag fick lite egentid på stan med shopping ihop med Carin. Hittade lite nya kläder som kan behövas på resan om 2 veckor. När jag kom hem igen var det bara att ordna lunchen, innan vi skulle upp på stan igen för att gå på bio. Jag o barnen bokade platser redan igår. Passade ju himla bra idag så Daniel fick lite lugn o ro hemma.          Rätt ok film.             
Söta barn på bussen hem.                       Thella fick sin klassindelning o klasslärare idag i brevlådan :)                 
Som hon väntat. I A spåret hamna hon. Det är samma som Oliwer går i. Både vi o Thella är nöjda över klasskompisar o lärare.                          Detta kommer bli asbra.                  God natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0