Lördag

Idag har vi verkligen sugit ur de sista solstålarna som gick att få ur. Imorgon tänker vi ta lite sovmorgon. Har gått upp 7:30 el 8:00 varje morgon. Alltså 7:00-7:30 svensk tid. Vill ju ha en sovmorgon denna semester iallafall. Fast måste erkänna att solen lockar oxå en heldel. Vi måste ha checkat ur rummen imorgon kl 12. Sen har vi 1 timme o 20 min på oss tills bussen går o då tänkte vi passa på att äta lunch. Har packat allt utom badkläder nu ikväll. 
Gofia längtar hem till sina gossedjur o kompisar. Oliwer hoppas på att kompisarna inte har glömt honom, han är såååå leksugen. 
Dagens solposition har varit på mage. 
Ikväll firade vi Lasse o Maggans 40 åriga bröllopsdag lite för tidigt. Barnen var helt lyriska för de fick oxå smaka lite av champanjen. 


Thella tyckte inte alls om de. Killarna drack nog mest upp det för att de var lite häftigt att få göra något "förbjudet"
Thella var super trött under middagen o somnade på 2 min när jag bäddat ner henne hemma i sängen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0