Magsjuka?

Veckan som gått började med gympa i måndags. Men först cyklade jag direkt från jobbet till läkaren. Skulle få se hur mina provsvar såg ut nu efter alla B12 sprutor o vitamintabletter jag tagit. Jag gick igenom besiktningen o vi ska höras om 1 år igen. Om jag inte känner mig sämre igen innan. 
I Tisdags gjorde Thella chokladbollar helt själv. Läste på recept o hällde i allt. Stora tjejen har hon blivit. Och goda blev dem. Tyvärr fick vi kasta alla, för på kvällen började Thella kräkas o höll på  hela natten. Pluttan. Hon hade ingen större matlust på onsdagen, men på kvällen var hon sååååå rastlös. För att inte tala om Torsdagen, då höll Oliwer o hon på att klättra på vägarna. 

Daniel som åkt på värsta förkylningen, tror faktiskt det är influensan har inte varit allt för aktiv här hemma. I Fredags var han med oss på marieberg några timmar, efter det var han helt slut. Tycker faktiskt synd om honom. Hoppas det går över tills nästa söndag. Jag är lite rädd att jag börjar få samma. Har fått ont i halsen o ena örat :( 
Här husade Daniel när Thella var dålig. 
Som om det inte var nog med sjukdomarna, slog vi till med en liten vatten läcka oxå när det regna som värst i onsdags. 
Thella hitta lite resekläder. Mamman blev dock lite snål när det gällde solhatten. Så den fick stanna kvar på Lindex. 
Igår efter gympan åkte Oliwer o jag med Thella till lek o bus. Hon skulle på sitt första kalas där. Medan barnen åt o öppna presenter passa vi på att äta. Efter det var det fullt ös i 3 timmar. Jag fick för första gången gå emellan i ett slagsmål. Herregud 2 småtjejer ca 6-7 år började slåss på en studsmatta. Sparkade o drog i varandra. Tur jag är så stor o stark.  Nu är det dags att ta tag i tvätten. Har lite som behöver tvättas till resan. :) 


Kommentarer
Malou

Åh den solhatten var ju hur fin som helst!!!
Visste inte Thella var en slagskämpe.:)

2014-05-11 @ 15:19:46
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0