Rhodos

I Söndags var det äntligen dags att sätta oss på planet till solen. Lite synd bara att solen verkat komma till Sverige oxå. 
Hela gänget samlat på flygplatsen
Ombordstigning

Super nervös Thella. Man blir visst nervös när man är 6 år. Vi kom fram till flygplatsen lite innan 22:00, efter att ha fått våra väskor o kommit fram till hotellet medbussen var klockan efter midnatt. Vi hade tur för resturangen stängde 20 min efter att vi checkat in, så vi hann med en kvällsmacka. Barnen somnade efter 01:00 o Daniel o jag packade upp o kunde inte somna förens efter 03:00.  Måndagen spenderades vid poolen o i solstolen. Thella som vaknade förkyld i söndags morse fick feber under dagen. Inte mycket men hon var hängig. Blev bara 2 dopp i poolen för henne o Oliwer. Det blåste en heldel o solen värmde inte så mycket. 




Thella o jag gick o la oss efter middagen på kvällen. De andra tog en drink o gick runt o tittade lite. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0