Ny vecka

Att man på måndagen är tröttare än vad man var på fredagen är inte så himla vanligt. Men den här helgen har gått i ett. I fredags öppnade jag på jobbet, vilket innebär att jag måste gå upp 05:15. Efter jobbet var det hem för att åka en vända till tippen. 16:30 skulle vi till huset o få visa barnen det. De var hel nöjda. Efter det åkte jag upp på stan för att bowla o äta gott med jobbet. La mig inte förens närmare midnatt. 07:10 ringde klockan, upp o åka till gympan. Efter gympan var det bara att fortsätta röja hemma o köra grejer till Fredde o Emma. Runt 16 kom Fredde o Emma å alla tjejer hem till oss på lite fika, Fredde fick snällt stanna kvar efter att vi ätit kvällis ihop o hjälpa oss att ta ut akvariet. Lilla Lisa var hur go som helst, fast att jon bara sov. Sitt första disco fick hon oxå komma på ;) Även lördags kvällen blev lång, så runt midnatt slockna ögonen. På söndags morgonen ringde kl 04:40 riktigt pigg o glad var man då. Oliwer kom faktiskt upp himla fort för att vara honom. Jenny hämta upp oss 05:30 sen vidare till bussen vid Oscaria. 7:30 var vi framme vid tävlingshallen i Katrineholm. Denna gång blev de tyvärr ingen medalj, men jäklar vad bra alla körde. De andra lagen var oxå super bra. Vi övar vidare o satsar på medalj på tävling i Stocholm 8/11. Efter tävlingen var det hem o äta hos farmor o farfar innan tippen, målning o städning stod på schemat. La mig runt 23:00 o klockan 05:15 ringde klockan imorse. Lite smått trött nu kan jag erkänna. 




Men nu är de nästan klart hemma tills fotografen kommer imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0