Längtar till måndag

Inte ofta man längtar så mycket efter måndag o en ny vecka. Men nu ör de himla nära våran flytt med jobbet. Igår fick jag o min kollega 2 timmar på vår nya fsk o vår avdelning, så jag stressa runt som en tok o ville få ALLT gjort på en gång. De är skapligt svårt att möblera ett stort rum utan möbler, de kommer ner på måndag ifrån vår nuvarande förskola. Idag hann jag ner en sväng med ett av våra yngre barn, fick upp födelsedags kort o lite kort på deras hyllor. Så nu börjar det likna något. 




Imorgon har vi tänkt traska ner till nya förskolan efter lunch med alla barnen. Jag stänger imorgon men har aldrig låst nya fsk så de blir nog att gå tillbaks till gamla o stänga där. Efter jobbet ska jag träffa Lisa för en shopp o prat sväng till marieberg. Ska bli såååå skönt. Helgen kommer gå i ett. På lördag är de gympa hela dagen o på söndag dans o gympa. Älskar när Daniel jobbar helg... Not  nu ska de blå få slå igen, har varit en lång dag. Tidigt på jobbet och föräldrarmöte på kvällen för Oliwer. Så nu är jag något trött. Kram på er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0