Grejar hela tiden.

Har sagt det förr o säger det igen. Han är händig min man 😘 Nu är Thellas rum nästan helt klart. Skrivbordet är inte toppen bra, men det är bättre än innan. 
Och tvn och tvspel ska kopplas in. Idag blev han klar med hennes lilla garderob. Det blev verkligen super bra. Bara att piffa till det lite till. 



Imorgon ska de grejas lite här hemma för på kvällen ska Thella ha filmkalas. Under tiden ett gäng tjejer sitter o kollar på film tänkte vi andra försöka få igång Oliwers tv o tvspel. Nu ska kidsen slängas i sängs o jag ska försöka hålla mig vaken en liten stund till. Kram på er


Kommentarer
Malou

Vad mysigt! Men vart är det? I hennes rum? Hur kommer man dit?

2015-02-21 @ 10:15:19
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0