Kalas lördag.

Idag hade vi bestämt sovmorgon. Gick sisådär. Jag vaknade lite innan 7 o behövde gå på toan. Gjorde det o kunde sen inte somna om, så jag surfa lite på nätet innan jag somnade om runt 8. Vaknade sen vid 9:15 när Daniel gick upp. Thella o jag gjorde iordning i hennes rum, började piffa i matrummet o Oliwer å Thella blåste ballonger. Efter lunchen gick vi ut en timme o tog en promenad runt i området. 


 När vi kom hem städade jag av nedervåningen o Oliwer sitt rum. Thella gick mest runt o frågade om det var dags snart för hennes kompisar att komma. Vi 17:00 kom äntligen 5 kompisar till Thella. Hon öppnade paket och sen fick barnen måla sina egna chips strutar. 


När Daniel kom hem hade han med sig ett gäng Happy Meal. Vilket fniss o tjatet det blev vid matbordet med 6 st 7-8 åringar. Efter maten blev det film mys. The boxtrolls. Bra film fast de tog lång tid att kunna se klart den,när gästerna gått hem blev det att städa upp efter huligarnerna. Sen blev det mellomys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0