Lite uppdatering sen sist.


Det finns många bra gömställen i ett stort hus. Lovar letade rätt länge efter Thella den gången hon gömde sig under bordet. 😂
Vi har haft mellomys med pallbygge. 


Vi har roat oss i snön innan den sakta men säkert smällter bort. 
Vi har haft 40 årsfirande för vår kollega Eva. 
Thella väckte oss med frukost på sängen i Söndags. 
Legobygge

Oliwer, Thella o jag har roat oss några timmar på Marieberg o Toys medan Daniel jobbade idag. De blev lunch o fika lyx. Barnen köpte upp sina presentkort o jag fixade presenter o grejer inför kalashelgen som är på ingång. 

Oliwer passade på att klippa sig medan vi var där ute. Så nu är han så snygg så igen. 
Kolla vilka söta strumpor barnen hittade, synd att vi inte har någon minikille här inärheten. 
Iväntan på att pappa ska sluta kl 16.
Tur Ikea har saker som roar barnen efter att ha shoppat sen 10:30. 
När vi äntligen kom hem blev det att pyssla med det barnen köpt. 
Eller barnen o Daniel lekte, själv lagade jag maten.  Mirran fyllde 3 år i söndags, samma dag fyllde Ludde 21 år. Grattis till er båda. 


Just ja. Avslutar med det bästa. I Lördags skrev vi på första papprena på att vi har sålt radhuset. Yes så glada är vi. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0