Snart är det torsdag

Som vi har längtat. Thella sa nu vid läggdags att Torsdag är bästa dagen på länge. För först har de pannkaksbuffe i skolan, sen kommer Malou o Emil å tjejerna å sen avslutas dagen med familjen annorlunda mys. ❤️
Igår hade fröknarna på fritids målat henne som en fjäril. I söndags kväll slängde vi barnen i säng tidigt, sen såg Daniel o jag den senaste filmen Hunger game. De var inte alls så bra som man hoppas på. Men vi fick i oss några goa kräftor iallafall. Å de gick att äta fast att de inte låg i vårt kräftfat. 

Vårt kräftfat är numera fruktfat. Måste verkligen bestämma oss för vad vi ska ta för färg på de vi ska beställa av Millans keramikverkstad. Nej nu ska jag slå igen mina blå är skit trött. Hade föräldramöte idag på jobbet o nu ikväll har jag sett 2 avsnitt av Jordskott, de var riktigt ruggig. Får se om jag kan somna nu. God natt på er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0