Fredag = slappdag

Som vanligt sov vi länge, fattar inte hur vi lyckats vända så på dygnet. Plus att jag sovit super dåligt i flera nätter nu, börjar nog längta hem till min egna säng tror jag. Vid 12 var pappa o jag nere o hämtade Pierrsa vid tåget, han hade varit på öland i några dagar med ett gäng kompisar. Innan vi åkte tillbaks till Fallhult stannade vi o handlade grejer till kvällens tacomys inne i Vimmerby med Fam Nilsson/Palmer. Innan vi åkte in dit hann vi slappa en del. Thella o jag bäddade ner oss o läste en stund, sen började vi med hennes fotobok. 

Finns det hjärterum finns det stjärterum. Gott o trevligt var det. När vi kom tillbaks till Fallhult, gjorde vi ett försök med att lägga barnen för att vi vuxna skulle få se nya Falk filmen.  Men de gick inte komma in på Swe film så det fick bli kortspel istället. Under natten började Oliwer må illa o så vid 2 så kom det både bak o fram. Efter det somnade han om o sov fram till 8. Nu hoppas vi att det var kycklingen han tryckte i sig innan han somnade. Den hade legat i kylen sen i tisdags. Vi vågade inte chansa så nu sitter vi i bilen hem till Öret. Ja ni läste rätt i bilen, den blev klar igår kväll så Daniel var borta o hämtade den nu på fm. Än så länge har resan gått bra. Oliwer sitter fram o har inte klagat något än. Så håll tummarna åt oss. 
Har precis rastat barnen lite. Uppdatering kommer när vi kommit hem


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0