Händer mycket nu.

De går verkligen runt här hemma. Gympa, jobb, kalas, tvätt, trädgård, mat, kompisar, övernattning, gympa tävlingar, metal svenskan, handla m,m. Inte en lugn stund. Får som vanligt bli en uppdatering med hjälp av bilder. 
På mellansvenska gympa tävlingen tog killarna guld i tumbling (om jag inte minns helt fel) äntligen har vi ett nytt fruktfat, som vi har längtat. Nu kan vi äta kräftor på vårt kräftfat igen 😂 Tack Camilla för du räddade oss ur kräftträsket. Jag o mannen i mitt liv har firat 16 år ihop, 15 som förlovade o 11 år som gifta. ❤️ Det firade vi genom att lämna barnen kvar här hemma med mormor o morfar. Vi passade oxå på att fira världens bästa mamma o mormor på morsdag. ❤️ Älskar dig ❤️vi har utökat familjen med en handy man. Efter en veckas körande börjar han nu få ordning på gräsmattan. Vi passade på att fira världens bästa mamma/mormor helgen innan morsdag. En fika på naturenshus blev de oxå. Visa längtar mer än andra på att poolen ska bli klar att bada i. Nu är vattnet på rätt nivå, så nu ska de renas o städas ur. Airtracken har varit framme några mer gånger. Jag har haft övernattning på jobbet med våra 09or. De var verkligen så himla mysigt. Pizza, disco o filmmys å 3 timmars sömn ( för mig) Thella taggar RM pojktävlingglad Oliwer som kom 3a i RMpojk, hela laget var såååå himla bra. Kul att de sände det över nätet för då kunde släkten runt om i Sverige se. AGF pojktrupp. 💚💛💚💪🏼Var visst morsdag samma dags som vi var på gympatävling hela dagen. Jag blev firad med ett berg av disk ❤️igår kom korven vi sålt hem. 43 st påsar som finns på bilden skulle vi få ut till de som beställt. De blev en massa körandes igår efter jobbet. Tur vi kunde låna farmor o farfars frys.  Imorgon är det sommarfest på jobbet o på Torsdag föräldrarmöte inför hösten, så denna veckan rullar på den med. Hoppas bara solen vill titta fram lite. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0