Firar sommartiden med lite snö

Vaknade av att det snöade imorse. Yippi vad skoj, kändes perfa att fira in sommaren med lite snö...,, Not. 
Vi börjar få ordning himla bra här hemma. Ångra verkligen inte en sekund att vi flyttade. I löööövvvve vårt blå hus. Garaget fyller vi med massa skoj. Eller tja inte vi kanske men andra gör 😂

Thella har äntligen fått tagit hål i sina öron. Som hon längtat. ❤️
oliwers klass var med på schack 4an, tyvärr var det inte så många med. 
Fick detta mail, lite roligt med tanke på att jag inte ens har swedbank 
vi har oxå rockat sockor på jobbet. 
Coola tjejen på väg till disco på sin dans. 
Utanför köksfönstret har vi vårt alldeles egna husdjur 😂

Daniel o barnen premier grillade här i veckan. Själv roade jag mig på jobbet. 
Igår firade världens bästa man o pappa på hans 37 årsdag. Grattis Älskling. 
Tror presenterna gick hem 😃
bara för att jag är så himla snäll rensade jag avloppen åt Daniel på hans dag oxå. Så jäkla mycket skit fanns det i rören. 

Idag rullade bilen ner till Hultan för att lämna barnen på lite påsklov.  Imorgon åker Daniel o jag hem igen för att jobba hela vecka, Daniel jobbar hela påsken oxå om han inte lyckas få ledigt någon dag. På måndag annandag påsk ska Oliwer tävla på KM. Håller tummarna för att han ställer sin 540. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0