Börjar bli klart

Att måla Oliwers tak tog sin lilla tid, men efter nack o ryggont är det nu klart o snälla farfarhar varit här o tapetserat. Så nu ska vi fixa taklister o ett nytt skrivbord till Oliwer nu på fredag. 
Väggen där de var blommor förut

Väggen över sängen. 
Thella har fått så lång lugg nu så den går att fläta 👍
Var o köpte mig nya promenadskor, hade tänkt mig något lite mer diskretare men de fanns inte, men snygga är de. 
Jag har klippt gräset i nya huset för första gången. 
Ibland är det skönt att kunna gå undan en stund på storebrors gympa. 
Mena pappa var på 40 årsfirande bäddade vi andra ner oss i soffan o hade film mys i helgen.
Vi följde AGFmixen på deras tävling i helgen. De slutade 3a super bra kämpat. 
Thella har hittat sin klänning till sin första skolavslutning 💗
japp de fanns vatten i poolen, nu ska vi bara försöka få igång den.                  I helgen är de dags för terminens 1a tävling för Oliwers gympagrupp. Så håll tummarna på söndag runt 15.  Kram på er


Kommentarer
Anonym

Bästa märket på skorna! 👍

2015-05-14 @ 07:51:46
Anonym

Vad fint det blev på Olivers rum! Nu är han nöjd va?! 😊
Vi saknar er! Barnen pratar om Oliwer och Thella och hur mycket dem saknar dem. 😘

2015-05-14 @ 07:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0