Långledigt

De är grymt skönt med lite långledigt. I torsdags kväll grillade Daniel o Thella åt oss, Oliwer sov över hos sin kompis Robin. Jag hade under dagen försökt klippa vårt gräs, tar rätt långtid med en batteridriven klippare kan jag tillägga. 

Himla gott blev det, fast nästa gång får de bli utan rökspånn har tröttnat lite på det nu. 
Efter maten tog jag ett sista varv med  min kompis klipparn medan Daniel o Thella myste ner sig i soffan. 
Ja visa har de bättre än andra ❤️
I fredags var Daniel o jag lediga en heldag tillsammans utan någon gympa att passa. 😱 De har inte hänt sen i den helgen vi flyttade in i januari. Så nu jäklar körde vi hela dagen. Upp tidigt o ut till Ikea, var där lite efter 10. In o fyllde kärran med grejer, vidare till Marieberg, klippte barnen, köpte plånbok till Thella, åt mat, vidare till K-rauta, köpte lister o fotöljer till Oliwers rum, in på godislagret o sen hem o skruva ihop möbler o lister. Tur vi hade kärran för de blev mycket grejer. 
Innan klippning

Ett barn efter. 
När klockan är mycket o man skruvat ihop lite nya möbler måste man få roa sig lite 😂
sådan far, sådan dotter💕 nu har vi 3 nya vita byråar i vårt sovrum. Jag gav upp vid 01:00 inatt, Daniel kom i säng lite innan 04:00. 
Idag har vi haft sista träningen innan tävlingen imorgon. Sen hamna vi i Idrottshuset o kollade på Oliwers klasskompis Miranda o hennes lag. Den andra killtruppen tävla oxå. När Daniel slutade hämtade han upp Thella, så Oliwer o jag blev kvar för att se Engla o Mixen tävla oxå. Imorgon är de vår tur att stå på golvet. Kax å stå AGF. Nu kör vi. Thella har fixat en skylt nu ikväll. Puss på er. 


Kommentarer
Anonym

Vi vill se hur det blev i rummen!!!

Svar: Är ju inte klart än, ska sättas upp lister o platsbygga ett databord 😊
Familjen Widén

2015-05-17 @ 07:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0