Maj månad o snart semester.

Herregud vad tiden går fort. Sist hade vi påsklov o snart har vi sommarlov. Får bli lite kort uppdatering här inne tror jag. 




Vi hade påskäggsuppdrag. 6 olika uppdrag innan de tillslut kom till presenterna. En ny cykel till Thella o hörlurar till Oliwers Xbox. 

Jag började gräva upp häcken på baksidan. Fanns en heldel rötter kan jag lova. 

Thella målade påskbrev o tog ett varv i området. 
Oliwer tog silver i trampett på KM. 
Thella o Daniel har tjuvätit max i garaget 😂
sakta men säkert får Oliwer ett ny renoverat sovrum. Jag har målat 2a lagret med färg på taket idag. 
1a fikan vid naturens hus 5 min ifrån vårt hus är gjord. 
Kylen fylldes upp o Daniels kompisar kom över en fredags kväll o hjälpte oss gräva upp häcken på baksidan

Visa grävde andra hoppa studsmatta
Thella gick på discokalas
Airtracken är levererad o betald. 
Thella har haft uppvisning på sin dans. 
Chokladbolls tillverkning
cykelbytar dag på Conventum. Vi hade turen att ha kontakter innan för dörrarna. Så det kom ut en cykel till Daniel innan alla släpptes in. 
Spontan kvällis med Zetterlindarna är alltid lika trevligt. 
Idag var det takmålning på schemat o självklart kolla jag på AGFs lag i JC truppgymnastik tävlingen i Stockholm samtidigt. 
Oliwer o jag tog ett varv i Rynninge för att se om någon ville köpa korv.            Nu ska jag ta o sätta igång med kvällsmaten, idag slår vi på stort o äter lite tacos.  Trevlig kväll på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0