Hänt i Mars.

När vi kom hem från resan var de dags för oss att få en tonåring i huset😱😳❤ Hur gick det till? Tiden går alldeles för fort. ❤


Thella, Daniel o jag åkte ner till Elle med familj över en helg för att se på Marcus och Martinus konserten i Malmö. 
Thella var såååå lycklig under den timmen😍
Jag kanske inte var fullt så lycklig men de var mest för jag försökte blunda o andas lugnt, jäklar vad högt upp vi satt. 🙈😱

Min livs första hockey match har jag oxå varit på, inget som jag längtar efter att göra om direkt. 😂

Thella har äntligen haft sitt övernattningskalas. 3 kompisar från klassen kom över på lördsgskvällen o sov över till söndag morgon. Ojojoj något lugnare med killövernattning 😂

Snälla Alex har varit över o hjälpt oss med Thellas alla flätor.
Lilltjejen har blivit stortjejen ❤
Hej då Oliwers vinterskor
Hej vårskorna

Ja de var de vi var med om i Mars månad. 

Eller vi firade ju faktiskt Daniel oxå men jag vetkar inte tagit ett enda kort då. Dåligt av mig. ❤

Ska försöka uppdatera lite oftare nu. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0