2018

En bild uppdatering, som vanligt kommer bilderna i helt fel ordning.

(null)
Paketen till den blivande 10 åringen.
(null)
När oliwer envisades med att ligga i feber fick vi låna med oss Nisse på bio.
(null)

(null)

(null)

(null)
Thella fick plötsligt för sig att hon skulle klippa sitt hår. 20 cm klippte frisören bort, å Thella blev sååååå nöjd.
(null)

(null)
Mitt första inköp på Myrornas. 🤣
(null)

(null)
Oliwer lagar lasange 😊
(null)
Mios doppresent, så nöjd blev super bra. Synd att vi inte kunde komma på dopet pga envis influensa. 😔

På mitt nya jobb jag började på i Januari trivs jag super 😊 Första veckan piffade vi upp stället o jag fick gå lös med pensel o färg 😂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Diskmaskinen strejkade direkt efter att Malou med familj åkt hem efter nyår. 👎🏻😡
(null)
Årets gran
(null)
Oliwer städar på ett lite annorlunda sätt. 😂
(null)

(null)
(null)

(null)
På nyårsafton blev de en sällskapsspelkväll 😊
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Malou ojag var på bio medtjejerna. Jag grinade från första början till slutet. Monky.

(null)
Bilen packa efter julen nere i småland



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0